FORSIDE > SERVICE/ORDRE > Servicetjenester

Servicetjenester

support car

Ascom tilbyr et bredt spekter av tjenester med ulike nivåer av tilgjengelighet og pris. Funksjonene til de ulike komponentene i en kommunikasjonsløsning er kritisk til ulike grader. Noen produkter er avgjørende for forsvarlig kommunikasjon, mens andre er ikke fullt så kritiske.

Vårt omfattende servicetilbud kan skreddersys for å passe et bredt spekter av supportbehov.

Gjennom vår tjuefiretimers support, kan vi gi optimal funksjonalitet og tilgang til erfarne teknikere i tilfelle feil oppstår utenfor "normal" arbeidstid.

Fjernsupport
Det er mulig å koble til utstyr på det leverte systemet som gir tilgang via modem eller VPN. Ved hjelp av ekstern tilgang, kan vårt serviceapparat enkelt og raskt oppdage driftsforstyrrlelser, finne feil, oppgradere programvare og omprogrammere. Dette er meget praktisk og økonomisk da det ikke krever teknikere på stedet.

Driftsovervåking
Virksomhetskritiske kommunikasjonsløsninger krever konstant overvåking og kontroll for feilfri drift. Ascom gir et godt tilpasset utvalg av overvåkingsutstyr som kontinuerlig overvåker kritiske funksjoner og automatisk utløser en alarm ved funksjonsfeil. Overvåking kan være et tillegg til vår servoceavtale.

Radiodekning
Vår mange års erfaring innen radiobasert internkommunikasjon, har gitt oss en unik kompetanse i gjennomføringen av radiodekningsprøver og i designe av systemer for best mulig radiodekning. Uansett om det gjelder personlig sikkerhet med tradisjonell HF og UHF, eller DECT/IP-DECT.

Serviceavtale
En kontrakt for forebyggende vedlikehold reduserer risikoen for sammenbrudd i kommunikasjonen, noe som sparer både tid og penger. Ascom har et ulike typer avtaler som inkluderer forebyggende vedlikehold, support, beredskap og feilsøking døgnet rundt hele året.